
سلام !این هفته را تعطیل کرده ایم و آمده ام به خانه باوزم نمیشود یک سال گذشت . من ترم 3 را میگذرانمدرسها واقعا سخت شده و قابل مقایسه با دو ترم گذشته نیست...اتفاقات تازه ای بین بچه های کلاس رخ داده است..قرار بود یک پول خوبی از فروش دی وی دی های آموزشی گیرم بیاد که متاسفانه شانس یاری نکرد...نمیدانم واقعا واقعا همانطور که میگوید مرا دوست دارد یانهرفتار و حرف هایش با همه آنهایی که تابحال ابراز علاقه کرده اند متفاوت است...اما من هنوز مرددم دلم میخواهد همسرم پزشک باشد اما دلیل خوبی برای رد کردن ...
ادامه مطلب
چند هفته ایست عادت کزده ام به دیر بیدار شدن 10-11 صبح یا بهتر بگویم دم دمای ظهر بیدار میشوم... مانتو را داده ام برایم دکمه ریلی کند .از آرایشگاه وقت گرفته ام برای صبح پنج شنبه.. باید یک وقت دکتر بگیرم تا قبل از رفتن.. دلم میخواست امروز ناهار یکی دعوتمان کند عجیب هوس مهمانی کرده ام... این ترم باید سرسختانه درس بخوانم معدل این ترم بی نهایت مهم است برایم.. xa0عنوان این مطلیمxa0 مرا یاد بهار و عید نوروز انداخت چقد روزها و ماه ها به سرعت سپری میشود.! از محیط کلاسمان چندان خوشم نمی اید حس نزدیکی با هم...
ادامه مطلب