یهو یادم افتاده

خرید بک لینک

دارم با لپتاب بازی آنلاین میکنم یادم می آید چندوقت است وبلاگی دارم !

آخرین مطلبم برای مهر پارسال است چقدر این روزها زود میگذرند....

من هنوز در خانه ام و تصمیمم برای رفتن به دانشگاه جمعه است

بعد از دوسال از ترس اینکه مدت این پرونده کلاس گواهینامه ام تمام نشود فردا باید بروم و این آزمون لعنتی را بدهم خداکند همان بار اول قبول شوم

بعدش هم به امید خدا توشهری را بدهم و خلاص اینگونه پولمان هم هدر نمیرود!

این ترم درسا سنگین تر از ترم گشته نیست اما نمیشود نخواند و من هنوز شروع به خواندن نکرده ام ....

دلم تابستان و ماندن در خانه را میخواهد :)


این روزها.....

ما را در سایت این روزها.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 16 فروردين 1396 ساعت: 23:16

صفحه بندی