هنوز کفش مناسب را پیدا نکزده ام ...
به کفش هایی که دارم برای روز اول فکر میکنم تا باز هم یگردم ..
ذوق رفتن در من نیست اما راه دیگری هم نیست..
دوس دارم یه اتفاق خوب خوب خوب تا آخر این ترم برایم بیوفتد و من از خوشحالی بال دراورم :)
ما را در سایت این روزها.. دنبال میکنید
برچسب: کفش,کفشدوزک,کفش مردانه,کفش ملی,کفش کالج,کفش پاشنه بلند,کفش اکو,کفش کوهنوردی,کفشهایم کو,کفش زنانه, نویسنده: بازدید: 18